6.2.12

Mini album


Καλημέρα , καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

Αυτό το μίνι άλμπουμ δημιουργήθηκε για να δοθεί ως δώρο απο μια πολύ γλυκιά κοπέλα στους θείους της. Οι φωτογραφίες είναι λίγο σκοτεινές γιατί δε βοήθησε ο καιρός μιας και ο ήλιος μας παίζει κρυφτούλι το τελευταίο καιρό...Τα πρόσωπα στις φωτο είναι θολά για ευνόητους λόγους.

Αυτό είναι ενα αλπμουμάκι στις κλασικές διαστάσεις 15*15 εκ. με εξι χοντρά φύλλα χαρτόνι. Θα μου πείτε "πόσες φωτο να χωρέσει αυτό το μικρό πραγματάκι?" Κι όμως, υπάρχουν τρόποι, όχι μόνο να χωρέσουν πολλές φώτο αλλά και να υπάρχει χώρος για σχόλια, για την αφήγηση της ιστορίας που κρύβουν οι φωτογραφίες...
























Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου!
Αν θέλετε να δείτε και τις συνθέσεις μου, επισκεφτείτε το ξενόγλωσσο blog μου "My Embellished World"!
Να είστε καλά!!!
Φιλιά!!!



15 σχόλια:

  1. Γεια σου Βίκυ και καλή σου εβδομάδα! Έχεις ένα υπέροχο blog! Και τα scrapbooks και οι άλλες κατασκευές σου είναι ακόμα καλύτερες!Είναι όλα φανταστικά! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκυ ότι φτιάχνεις είναι αριστούργημα!Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια που πιστεύω τα λαμβάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bravo viki!!!
    mporo na se rotiso kati ta grammata to eksofullo einai etoima i ta eftiakses me polumeriko pilo???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει ΠΡΟΣΚΥΝΩ!!! Είσαι Θεά φιλεναδίτσα μου!! Ότι και αν κάνεις είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά Βικάκι..είναι σουπερ!!!! παρα πολύ όμορφο και προσεγμένο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο τέλειο! Τα χρώματα υπέροχα, οι συνδιασμοί όλοι πολύ ωραίοι! Μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ είναι τόσο τόσο τόσο όμορφο! Καταπληκτικό, θέλω κι εγώωωωωω! Πολύ δουλειά όμως έχει βρε Βίκυ μου, πότε προλαβαίνεις και τα κάνεις όλα, σε θαυμάζω! Μπράβο σου πάντως είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο,ρομαντικό με κάποιο τρόπο θα έλεγα!Μπράβο,δεν έχω λόγια...τέλειο όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα τι ομορφες οι δημιουργίες σου! Πολύ χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βίκυ μου φανταστικό album!! μ αρέσουν πολύ οι τεχνικές στις κορνίζες ιδιαίτερα το κρακελέ αλλά και τα μικρά βιβλιαράκια. Πραγματικά είναι χάρμα οφθαλμών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχο αλμπουμάκι είναι αυτό ;; τέλειο δώρο ..καλώς σε βρήκα ..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Βίκυ! Μόνο θερμές ευχαριστίες για την υπέροχη δημιουργία σου για τους θείους μου. . . Σ'ευχαριστώ & πάλι, ήταν υπέροχο, το λάτρεψαν ειδικά λόγω της κατάστασης για την οποία δημιουργήθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα!!! Είναι τέλειο και υπέροχογια δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!