18.2.13

Σύνθεση φωτογραφίας 30*30εκ.


Γεια σας και πάλι...

Ναι, το ξέρω...έχω καιρό να αναρτήσω κάτι εδώ αλλά είμαι πνιγμένη με τις συνθέσεις φωτογραφιών που σχεδιάζω για λογαριασμό ξένων εταιριών και ενός Αγγλικού περιοδικού scrapbooking!!

Θα σας δείξω 10 από τις αγαπημένες μου συνθέσεις (layouts) για να δείτε τι εννοώ!
Σε όλες σχεδόν πρωταγωνιστούν οι κορούλες μου!!!

Βρείτε κι εσείς τις πιο αγαπημένες φωτογραφίες σας και πείτε μου αν θέλετε να φτιάξω συνθέσεις και για εσάς!!!


Για περισσότερες συνθέσεις επισκεφτείτε το ξενόγλωσσο blog μου


"Snow angels"

"Peek-a-hoot"

"Cherish"

"Lifetime of memories"

"Together"

"Kalami"

"Messages to you"

"Always reach high"

"Princess"

"Live, love, laugh"

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!